Veelgestelde Vragen

Verzending & Levertijden

Wat zijn de verzendkosten?

Bestellingen worden gratis verzonden bij bestelling boven de 50 euro. Voor andere EU-landen zijn de kosten afhankelijk van de bestemming (€7,95 - €12,95).

Hoe snel wordt mijn bestelling verzonden?

Alle bestellingen van producten die op voorraad zijn, worden binnen één werkdag verwerkt en verzonden, tenzij anders aangegeven. Bestellingen geplaatst vóór 23:59 uur worden dezelfde dag verzonden, met uitzondering van weekenden en feestdagen. Je ontvangt een track & trace code zodra je pakket onderweg is.

Wat is de levertijd van mijn bestelling?

De levertijd is 1 werkdag nadat je bestelling is verzonden. Houd er rekening mee dat levertijden kunnen variëren afhankelijk van de locatie en eventuele onvoorziene omstandigheden bij de bezorgdienst.

Wat gebeurt er als ik niet thuis ben?

Als je niet thuis bent bij bezorging, wordt je pakket netjes bij een afhaalpunt in de buurt bezorgd.

Kan ik mijn afleveradres wijzigen na het bestellen?

We proberen het afleveradres te wijzigen indien mogelijk. Neem hiervoor zo snel mogelijk contact op via team@sleeptime.nl

Wat moet ik doen als mijn bestelling niet compleet is?

Ontbreekt er iets in je bestelling? Neem contact op met onze klantenservice via team@sleeptime.nl en we zorgen dat we het zo snel mogelijk voor je oplossen.

Retourneren & Ruilen

Wat is het retourbeleid van Sleeptime?

Je kunt ongeopend, en niet uitgevouwen beddengoed in de originele verpakking binnen 30 dagen retourneren voor een volledige terugbetaling of shoptegoed. Klik hier voor het volledige retourbeleid.

Hoe kan ik een product retourneren?

Niet tevreden of de verkeerde maat besteld? Neem binnen 14 dagen contact op met onze klantenservice via team@sleeptime.nl. Vermeld je bestelnummer, de reden voor retour en stuur eventueel ondersteunende foto’s mee.

Kan ik ruilen voor een andere maat of kleur?

Jazeker, ruilen kan door het product te retourneren en een nieuwe bestelling te plaatsen met het ontvangen shoptegoed.

Wat moet ik doen als ik een verkeerd of beschadigd product ontvang?

Onze klantenservice staat voor je klaar! Neem contact met ons op en stuur indien mogelijk ondersteunende foto’s mee zodat we je zo snel mogelijk kunnen helpen.

Wat zijn de retourkosten?

De retourkosten bedragen €6,95 en worden afgerekend bij de retouraanvraag. Kies je voor shoptegoed in plaats van terugbetaling, dan vergoeden wij de retourkosten. Voor verkeerd geleverde of beschadigde items vergoeden wij ook de retourkosten.

Wanneer ontvang ik mijn geld terug na een retour?

We verwerken terugbetalingen binnen 5-7 werkdagen na ontvangst van de retour.

Hoe annuleer ik mijn bestelling?

Je kunt je bestelling annuleren zolang je bestelling nog niet is bevestigd. Stuur hiervoor zo snel mogelijk een e-mail met je ordernummer. Na bevestiging kunnen we je bestelling niet meer annuleren, maar kun je het pakket uiteraard wel binnen 14 dagen retourneren.